Previous Next

Hodnotenie používateľov: 5 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívne

Vážení zákazníci,

v súvislosti s rizikom šírenia nákazy koronavírusu dňom 13.03.2020 sme prijali opatrenia na ochranu proti nákaze a šíreniu.

Uzatvárame pokladňu, zákaznícke centrum a všetky služby v kamennej pobočke až do odvolania.

V prípade poruchy kontaktujte číslo: +421 949 66 20 00

email: info(zavinač)oknet.sk

V prípade platby využite bezhotovostný prevod cez internet banking, prípadne priamym vkladom na naše účty:

VO OKNET IČO: 34833382 Číslo živnostenského registra: 809-1644 DIČ:1044861521, IčDPH:SK1044861521

BU: SK88 0200 0000 0014 6969 4251  

SUBASKBX

RO OKNET IČO: 46292594 Číslo živnostenského registra: 840-19043 DIČ:1049105090

BU: SK20 0200 0000 0029 1177 5754

SUBASKBX

Všetky potrebné údaje nájdete na každej faktúre, ktorú ste dosiaľ dostali viď VZOR nižšie:

 

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Dovoľujeme si Vás touto cestou upozorniť, že z dôvodu servisných prác na zariadeniach, dôjde k prerušeniu dodávky internetu a všetkých služieb cca 30 minút v servisnom okne.

Servisné okno je naplánované na:

Od Do V čase ID služby Název služby Case ID  
26.01.2020 1:30 26.01.2020 3:30 2:30 - 3:00

NET

OKNET  #026  

 

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy a ďakujeme za pochopenie.

OKNET

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Oznámenie - problém bol na zariadení ASR9000.

Jan 22 12:36:16 ba-rs-six01 82685: RP/0/RSP0/CPU0:Jan 22 12:36:16.788 GMT: ipv4_rib[1148]: %ROUTING-RIB-7-SERVER_ROUTING_DEPTH :

Vsetko co bolo v eBGP smerovane cez next-hop (je to peering.cz), bolo realne nedostupne (vratane google, youtube). Kedze na urovni BGP prefixy stale v routovacej tabulke boli, avsak zariadenie realne data nesmerovalo, tak nezafungovala ani automaticka zaloha cez iny peering resp. ineho upstream providera. Zaroven sa tato nedostupnost opakovala v niekolkominutovych cykloch. Problem bol vyrieseny resetom iBGP, na danom zariadni.

Na webe výrovbcu cisca, sa jedna o softwarovy bug na ASR.

 

Za sposobeny problem sa ospravedlnujeme Energotel.

O nás

OKNET je poskytovateľ elektronických komunikačných sietí a elektronických komunikačných služieb, podľa zákona 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách.

Kto je online

Práve tu je 119 návštevníkov a žiadni členovia on-line

SSL certifikát

© 2016 OKNET. All Rights Reserved. Designed By oknet.sk

Search