Týmto Vám oznamujeme, že do platnosti nadobudlo, overovanie „Názvu príjemcu“, pri zadávaní platobného príkazu cez banku.
Overovací algoritmus vychádza z odporúčaných pravidiel, ktoré zverejnila Európska platobná rada. Presné pravidlá porovnávania sú dynamické a budú sa v čase meniť.
Momentálne naším vlastným testovaním sme zistili, že názov alebo meno príjemcu je potrebné zadávať bez diakritiky t.j. bez dĺžňov a mäkčeňov, čiarok a bodiek, ak teda robíte úhradu napríklad do (xy) uveďte „Meno príjemcu“ príklad :
Energetika Slovensko, a.s. = Energetika Slovensko as
Východoslovenská distribučná, a. s. = Vychodoslovenska distribucna as
ak uhrádzate faktúru za služby alebo tovar v prospech našej firmy uveďte „Meno príjemcu“ príklad, obchodné meno z FAKTÚRY : „Meno príjemcu“
Mgr. Viliam Oklamčák OKNET = Viliam Oklamcak Oknet
alebo = Mgr Viliam Oklamcak Oknet
alebo = Viliam Oklamcak
obchodné meno z FAKTÚRY : „Meno príjemcu“
Renáta Oklamčáková OKNET = Renata Oklamcakova Oknet
alebo = Renata Oklamcakova
alebo „Meno príjemcu“
OKNET s.r.o. = Oknet sro
Upozorňujeme, že overovací algoritmus sa môže líšiť v závislosti od druhu Vašej banky z ktorej úhradu prevádzate, presné pravidlá porovnávania sú dynamické a budú sa vraj v čase meniť.
Informácie si môžete prečítať aj tu:
Článok na stránke Slovenskej sporiteľne ,
alebo iný článok na stránke Tatrabanky
S pozdravom admin OKNET

